Educaria

  • Gestió Acadèmica i de l'Aprenentatge
  • Horaris
  • Orientació
  • Equip. TIC
  • Biblioteques
  • Alexia
  • Educaria
  • Esp
  • Cat
  • Fiscal Comptable RGPDvolver a la sección

    Serveis RGPD

    El servei garanteix l'adequació dels centres docents al Reglament General de Protecció de Dades UE 2016/679 (RGPD) i a la Llei Orgànica 3/2018, de Protecció de Dades Personals i Garantia dels Drets Digitals (LOPDGDD).
    • Solució Integral. Qualsevol necessitat d’actuació en matèria de protecció de dades, pot ser coberta pel personal especialitzat d'Educaria.
    • Solució Especialitzada. Solucions completament adequades a les necessitats del centre gràcies als coneixements adquirits durant els nostres anys d'experiència en el sector educatiu.
    • Solució Personalitzada. Desplaçament al centre de treball d'un advocat especialitzat i certificat, per a recopilar la informació i documentació rellevant.

    Característiques del servei:

    Consultoria Fiscal, Comptable i Laboral

     

    Aplicació Gestió Comptable

     

    Serveis RGPD

    Adequació del centre docent i solucions Educaria

    Tornar

    Política de seguretat

    • Política de seguretat amb les mesures tècniques i organitzatives del centre.
    • Mesures de seguretat per al tractament de dades, automatitzat i no automatitzat.
    • Funcions i obligacions del responsable del tractament.
    • Funcions i obligacions del personal. Compromisos de confidencialitat i instruccions per al tractament de dades personals.

    Informe de recomanacions

    • Adequació a la normativa vigent dels processos de tractament de dades personals.
    • Avisos legals a incloure en la documentació de l'entitat. Compliment del deure d'informar.
    • Assessorament en el tractament de dades especialment protegides.
    • Contractes amb proveïdors.
    • Drets reconeguts en la legislació.
    Tornar

    Registre de les activitats de tractament de dades

    • Anàlisi i avaluació de les activitats de tractament que du a terme l'entitat.
    • Redacció del registre d'activitats de tractament.
    • Inventari de programes i equips informàtics.
    • Registre de prestadors de serveis amb accés a dades personals, i prestadors de serveis sense accés a dades personals.

    Delegat de protecció de dades

    • Designació d'un delegat de protecció de dades (servei complementari).
    • Assessorament en el compliment de la normativa vigent.
    • Actualització del Document de Seguretat.
    • Supervisió del compliment de la política de protecció de dades.
    • Interlocució amb l'autoritat de control i els interessats.
    Tornar

    Anàlisi de riscos

    • Realització d'anàlisis de riscs sobre les activitats de tractament realitzades pel client.
    • Identificació, tractament i minimització dels riscos analitzats.

    Avaluacions d’impacte

    • Identificació, avaluació i gestió dels riscos elevats als quals estan exposades les activitats de tractament, amb l'objectiu de garantir els drets i llibertats de les persones físiques.
    • Establiment de mesures de control per a minimitzar els riscos.
    Volver

    Servei de manteniment anual

    • Revisió dels documents de recollida de dades personals..
    • Redacció de nous contractes amb proveïdors.
    • Actualització de la Política de Seguretat i del Registre d'Activitats de tractament.
    • Revisió del Registre de Violacions de la seguretat de les dades personals.
    • Representació de clients en cas de denúncies davant l'AEPD.

    Plataforma RGPD

    • Ajuda als centres educatius a portar una traçabilitat sobre el compliment de les seves obligacions en matèria de protecció de dades.
    • Accés a la documentació en temps real.
    Tornar
    Mapa i Arxius